niedziela, 13 maja 2018

Wyzwanie majowej Gościnnej Projektantki Szuflady!

Witajcie!
Z wielką przyjemnością przedstawiam Martę, która jest Gościnną Projektantką Szuflady w maju.


Witajcie! :)
Nazywam się Marta i prowadzę bloga Sowia Galeria.

Jest mi bardzo miło, że mam okazję zostać Gościnną Projektantką. Kiedyś często brałam udział w wyzwaniach Szuflady, potem miałam dość długą przerwę w prowadzeniu bloga, ale wróciłam i teraz chętnie dam coś od siebie :D.Wykonuję prace w bardzo wielu technikach, ale głównie lepię z mas polimerowych, maluję, szyję, robię biżuterię, sznury i zawieszki z koralików, szydełkuję, rysuję, składam origami i wyplatam bransoletki z muliny. Chętnie przerabiam też odzież z second handów. Fascynują mnie ubrania i biżuteria gotycka i coś czuję, że będę się częściej zajmować tworzeniem rzeczy w takim klimacie :D.

Poza tym interesuję się biologią, chemią, fizyką i medycyną. Kocham zwierzęta, a moje ulubione ptaki to sowy, a więc temat wyzwania brzmi...

"Sowy i sówki" :)


Chciałabym, żebyście stworzyli prace inspirowane tymi niezwykłymi ptakami, nie trzeba użyć ich wizerunku, można wykorzystać na przykład kolorystykę, fakturę piór, środowisko. A może prezent, który dalibyście sowie? Wyobraźnia nie zna granic, więc zostawiam temat do Waszej interpretacji, liczę, że wykombinujecie coś ciekawego :D.


Przy okazji zachęcam do poczytania co nieco o krajowych gatunkach naszych tajemniczych przyjaciół i rozejrzenia się po okolicy. One czasem żyją obok ludzi, kryjąc się w mroku nocy, schowane w dziuplach, pomiędzy gałęziami, na wieżach kościelnych czy w stodołach. Szkoda ich nie zauważyć, bo takie obserwacje zawsze dają dużą dawkę emocji.


Dla autora najlepszej pracy przygotuję małą niespodziankę :).

Moje inspiracje:











Czekamy zatem na Wasze sowie prace!


Wyzwanie trwa do 27 maja.


Miłego tworzenia!


5 komentarzy:

  1. Bardzo fajne wyzwanie. Sowy kocham, co z czasem ... hmmmmmmmm, pożyjemy, zobaczymy :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie fajne wyzwanie, a jak tak nie dawno temu pokazywałam swoją pracę ze sową, oj pospieszyłam się....

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię sowy, tylko czy czas pozwoli dołączyć? pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń